نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب در یزد

عظیمی

خرید تصفیه آب خانگی و صنعتی تایوانی اصل

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۱۶ ب.ظ


نمایندگی دستگاه تصفیه آب سلامت  با اتکا به سالها تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش(اعم از نصب، تعویض فیلتر، تعمیرات)  آمادگی خود را جهت خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز اعلام می دارد.
این نمایندگی در خصوص فروش انواع دستگاه آب شیرین کن ایرانی و تایوانی از جمله : سی سی کا ( C.C.K )سافت واتر (Soft water ) ، تک (TEC ) ، سی سی کا پلاس ( C.C.K+ ) ، هوم تک ( HOMTEC ) ،  تانک پک ( TankPAC ) آکواجوی (AQUAJOY ) و...آماده همکاری با تمامی مصرف کنندگان عزیز می باشد.

یرای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه ها و مشاوره رایگان  تصفیه آب های خانگی و همچنین اطلاع از مشخصات کامل دستگاه ها، مراحل و فیلترها، گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، نحوه تسویه حساب و شرایط پرداخت نقد و اقساط و نحوه سفارش می توانید با ما تماس حاصل نمایید

مدیریت:عظیمی
همراه: 9129597305 - 9132545618
یزد - میدان امام حسین- بلوار شهید بهشتی - بعداز کمیته امداد امام خمینی(ره) - نبش کوچه 7 نمایندگی دستگاه تصفیه آب سلامت

  • سید حسین عظیمی

نظرات  (۱)

  • خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از راد گستر نوین
  • اولین و مهم‌ترین اصلی که باید به عنوان یک نکته در هنگام خرید آب تصفیه کن تایوانی به شما گوشزد کنیم، این است که حتماً نوع کاربری خود از دستگاه و میزان حجم مورد استفاده تان را بررسی کنید. برخی از دستگاه‌های تصفیه آب، صرفاً برای خانه‌های مسکونی کاربرد دارند و استفاده آن‌ها در محیط سازمان‌ها، شرکت‌ها و دفاتر کاری بزرگ، می‌تواند بعد از مدتی راندمان و اثرات مفید آن‌ها را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

    بعد از مشخص کردن نیاز و حجم استفاده تان، می‌توانید با مراجعه به مراکز فروش فیزیکی و یا اینترنتی دستگاه تصفیه آب، بهترین دستگاه‌ها را برای خود انتخاب کرده و اقدام به خریداری آن‌ها کنید. معمولاً تمامی مراکز فروش معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی، دارای مشاوران فروشی هستند که بر اساس نیازتان به شما کمک می‌کنند، بهترین برندهای بازار را بشناسید و بر اساس بودجه تان، یک خرید عالی داشته باشید.

    مرکز فروش اینترنتی تصفیه آب

    در میان مراکز معتبر خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب تایوانی، راد گستر نوین به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید و وارد کننده دستگاه‌های آب تصفیه کن، می‌تواند برای خرید شما بهترین گزینه باشد، چرا که در کنار خرید از میان دستگاه‌های متعدد، خدمات پس از فروش این شرکت از جمله نصب رایگان در محل، گارانتی طلایی یک ساله، پرداخت پس از نصب و تست سلامت دستگاه و … استفاده کنید.

    با مراجعه به وب سایت راد گستر نوین می‌توانید از قیمت روز دستگاه‌ها با خبر شده و اطلاعات و مشخصات کامل دستگاه‌ها را مشاهده کنید. همچنین از طریق تلفن، واتساپ و تلگرام می‌توانید جهت دریافت مشاوره و راهنمایی جهت انتخاب مناسب‌ترین دستگاه برای منطقه شما اقدام نمائید. کلیه دستگاه‌های تصفیه آب در این شرکت دارای گارانتی، نصب و ارسال رایگان بوده و کلیه خدمات آینده مانند سرویس و تعویض فیلترها با تخفیف ویژه به مشتریان ارائه می‌گردد.

    منبع: خبرگزاری مهر
     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی