نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب در یزد

عظیمی


با توجه به اینکه که آب های درون لوله کشی های شهری وجود دارند بسیار پایین است چون مواد، املاح و آلودگی هایی نظیر: فلزات سنگین، زنگ لوله، کلر، نیترات، شن، ماسه و … در این لوله کشی ها وجود دارند. اگر این آب ها به صورت طولانی مدت مصرف شوند باعث بروز بیماری می شوند.اما راه حلی نیز برای جلوگیری از ورود این عارضه ها به آب های مصرفی وجود دارد و آن استفاده از دستگاه های تصفیه آب می باشد. نکته مهم در مورد این دستگاه ها این است که هنگام خرید باید به نوع آن ها و کاربردی که دارند توجه کرد.
در ادامه نکات مهمی در قالب راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به شما ارائه می دهیم. هنگام خرید دستگاه های تصفیه آب لازم است که مواردی را در نظر بگیرید: مثلا به میزان آبی که قرار است مصرف کنید.نشانه های آبی که ناسالم است این قرار هستند: طعم بد، بوی نامطبوع، رسوب سماور، استفاده از آب های زیرزمینی، رسوب کلر و وسایل آبی.در نظر داشته باشید که همیشه نمی توان آب ناسالم را از روی رنگ و بوی آن تشخیص داد، چرا که آلاینده هایی در آب وجود دارند که با چشم قابل رویت نیستند و هیچ گونه طعم، رنگ یا بوی خاصی نیز ندارند.
جهت مشاوره استفاده از دستگاه تصفیه آب می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

مدیریت:عظیمی
همراه : 305 97 95 912- 5618 254 913
یزد - میدان امام حسین- بلوار شهید بهشتی - بعداز کمیته امداد امام خمینی(ره) - نبش کوچه 7 نمایندگی دستگاه تصفیه آب سلامت


 

  • سید حسین عظیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی